Zobaczyli bramkę Messiego, pokonali słynny Espanyol Barcelona

Młodzi piłkarze zakończyli przygodę z hiszpańską piłką, z bogatym doświadczeniem wrócili do Aleksandrowa Łódzkiego. W niedzielę obejrzeli mecz ligowy pomiędzy Barceloną a Granadą, wygrany przez gospodarzy 1:0 po golu najlepszego piłkarza świata Leo Messiego.

To był piękny czas spędzony na wybrzeżu Costa Brava w Lloret de Mar. Młodzi piłkarze Sokoła z roczników 2008 – 2010 wybrali się szlifować formę do Hiszpanii.

Pogoda nas zaskoczyła, w cieniu nawet 17 stopni. Zobaczyliśmy piękne widoki, zwiedziliśmy Barcelonę oraz Gironę. Zagraliśmy sparing ze szkółką Espanyolu Barcelona. Rocznik 2007 wygrał 4:3, a młodsi piłkarze przegrali 1:4. Trenowaliśmy również na plaży, korzystaliśmy z pięknych okoliczności przyrody. Zobaczyliśmy mecz ligowy słynnej Barcelony – opowiada Tomasz Czerepiński, trener Sokoła Aleksandrów.

Młodzi piłkarze z utęsknieniem czekali na wyjazd do Hiszpanii. Do tej pory mecze znanej na całym świecie Barcelony oglądali w telewizji. To był niezwykle piękny czas dla zawodników, którzy mogli zobaczyć, jak gra się w piłkę na najwyższym światowym poziomie.

Wyjazd był bardzo mocno wyczekiwany przez grupę zawodników. Wiązały się z nim duże emocje oraz liczne przeżycia. Towarzyszyła nam piękna pogoda, miło było potrenować i pozwiedzać. Mieliśmy bardzo dobre warunki hotelowe oraz treningowe. Do tego liczne wycieczki czy spacery po plaży sprawiły, że mocno skumulowane emocje były idealnie dozowane – wspomina Damian Ostrowski, trener Sokoła Aleksandrów Łódzki.

Sokół w ciągu tygodnia rozegrał trzy sparingi. Z kadrą Śląska, Stalą Mielec oraz ze szkółką Espanyolu Barcelona.

Z każdej gry wyciągnęliśmy wnioski i myślę, że w przyszłości będziemy jeszcze lepsi. Prawdziwą wisienką na torcie był mecz La Liga pomiędzy Barceloną a Granadą na słynnym Camp Nou. To była pierwsza okazja, by zobaczyć najlepszego piłkarza świata Lionela Messiego. Wyjazd uważam za udany i atrakcyjny. Oby częściej – podsumowuje trener Damian Ostrowski.

Dla młodych piłkarzy wyjazd był niewątpliwie niezwykłym przeżyciem. Nie da się ukryć, że pewne doświadczenie zdobyte w Hiszpanii, może się przełożyć na dalsze zdobywacie praktycznej wiedzy o piłce nożnej. Oby więcej takich zgrupowań!